Disruptive Christmas. Campanii misto inca din 2011

December 18, 2017 , disruption

In cazul in care nu stiati, motivul pentru care noi ii lasam lapte si prajiturele lui Mos Craciun sub brad este pentru ca olandezii faceau asta pentru Mos Nicolae. Deci nu va speriati daca le gasiti tot acolo, Mosul nu e obisnuit cu traditia asta, din moment ce nu ii apartine.

Stiti vorba aia, Cat traiesti, inveti? Noi am mai invatat si anul acesta ca niciodata nu e enough si ca e bine sa te uiti si in urma, ca sa iti batatoresti mai bine drumul din fata. Asa ca ne-am uitat la cele mai misto campanii de Craciun de prin 2011 pana acum si am selectat cateva care ne-au pus pe ganduri, pentru ca in cadrul lor gasim fie augumented reality (inca de atunci), fie mesaje care au trezit acel Asa da! in noi.

WestJet Christmas Miracle (2013)

Compania aeriana canadiana low cost  a adus Craciunul in Republica Dominicana. La propriu si in cel mai pur sens.

In cazul acestei campanii, un indicator bun al performantei a fost insasi sectiunea de comentarii de pe Youtube. Asa ca am dat un scroll si l-am ales pe cel care a impacat varza cu capra vecinului si care este reprezentativ pentru majoritatea reactiilor.

“OK now my mind is made up. Whenever I’m flying anywhere and the options are between Westjet and Air Canada, I will chose Westjet even if it costs a little more. I see how they touch others’ lives. Well done.”

Starbucks Magic Cup App (2011)

O campanie care foloseste tehnologia pentru a oferi oamenilor bucurie. Augumented Reality inca din 2011. Personajele desenate pe pahare prind viata cu ajutorul appului care foloseste o tehnologie pe care am simtit-o cu adevarat anul asta, cand am alergat pokemoni prin Bucuresti.

McDonalds Knitmas Greetings (2014)

Tot din seria #digitalcumtrebuie, McDonalds s-a folosit de o platforma highly responsive pentru a oferi clientilor posibilitatea de a customiza ciorapei 3D si de a share-ui felicitari in mediul digital. Ulterior, clientilor norocosi le-au fost livrati direct de la Grannies Inc.

Info complete aici.

Daca vreti sa vedeti si cum functioneaza platforma, o puteti face aici.

Coca-Cola #MakeSomeoneHappy  (2015)

Top fara Coca-Cola nu exista, mai ales cand vine vorba de campanii lansate in preajma Craciunului. #MakeSomeoneHappy a insemnat in 2015 o lectie pentru noi toti: fii atent la lucrurile marunte, daca vrei sa le primesti pe cele mari.

The Tale of Thomas Burberry – Burberry Festive Film (2016)

160 de ani de Burberry si o poveste inspirata de descoperirile fascinante ale creatorului brandului Burberry. Probabil una dintre cele mai bune scene cinematografice realizate vreodata pentru un brand de haine.

Cele trei minute de cinematografie au un rating bun si pe Imdb.

Lild UK – Every Lidl Thing For Christmas (2017)

Culminam cu o campanie integrata direct de la prietenii TBWA Londra, ce ilustreaza the perks of Christmas dinning si totodata personajele usor recognoscibile care antreneaza fiecare masa de Craciun.

De spus si de aratat sunt multe, asa ca asteptam deschisi si entuziasti campaniile voastre preferate care reinvie spiritul Craciunului.