Intamplari & idei umane de prin publicitate

February 16, 2018 , disruption

Hai ca treaba e treaba si weekend-ul e WEEEEEEKEND pentru toti, o stim!

Dar pentru noi, inceputul de weekend vine cu informatii de neratat din diverse agentii de publicitate, de pe social, cultural si coloristic:

Incepem cu social si descoperim ca Burberry se pregateste intens pentru show-ul dedicat tinerilor LGBTQ din 17 februarie: adauga stripe-uri colorate la clasicele culori in semn de apreciere pentru tinerii discriminati. Culorile curcubeului vor face parte din ultima colectie a lui Christopher Bailey.

Este de laudat initiativa acestora, oare reusim si la noi cu un brand romanesc asta?

Continuam cu tehnologia care ne demonstreaza ca 1000 de drone pot functiona in sincron foarte bine:

Coloristic – un pantonar plin de culori cu denumiri frumoase.

Sa fie Sacramento, Syrup, Lava sau Byzantine?

 

Cultural – am descoperit-o pe fotografa Diana Maria care isi doneaza pozele in schimbul unei sume modice pentru a ajuta copii aflati sub tratament oncologic. Pana pe 4 martie poti fi si tu donator in proiectul Asociatiei “Spitale Curate”.

Mai multe despre actiunile lor puteti afla aici.

 

Disruption® pe taraba – Diesel si-a incercat norocul si a creat brandul fake “Deisel” pentru a demonstra clientilor reticienti ca si hainele “no name” pot fi de fapt valori.

Campanie semnata de Publicis SUA.

 

Ramaneti activi pana vinerea viitoare, facem sa fie bine pana atunci!