Trenduri in tech, deci si in publicitate.

November 10, 2017 , disruption

Gartner, Inc e o companie de research specializata in tech-related insights si trenduri pentru IT si lumea de business. Iar daca agentia de publicitate vrea in lumea de business, trebuie si ea sa urmareasca activ ce zic oamenii astia super-destepti de la Gartner.

Pe 3 octombrie, Forbes a facut o sinteza a trendurilor strategice in tech pe 2018, via Gartner. Vine inteligenta artificiala peste noi: trend #1 > A.I. Foundation, trend #2 > Intelligent apps & analytics samd.

Life 3.0 is around the corner, iar “ce ne facem cu A.I. -ul asta?” devine o intrebare din ce in ce mai… existentiala.

Apropos de Life 3.0, exista si o carte cu titlul asta, scrisa de un prof de la MIT, pe numele sau Max Tegmarkaici un interviu de-al lui, pt cine vrea sa aprofundeze.

Spoiler alert: profesorul Max Tegmark imagineaza 12 posibile scenarii pt viitor, si nu toate dezastruoase pt specia umana.

Ca fapt divers, noi ne uitam la “criza A.I.” ca la… o criza morala. Omul vrea sa-si usureze viata cu tot felul de tool-uri, iar aici – nu cumva incercam sa scapam de responsabilitatea propriei noastre subiectivitati si a propriilor noastre decizii? Let A.I. decide if this decision “is good” and the other one “is bad”, astfel incat sa dormim mai bine noaptea? Si-aici apare si problema etica: I didn’t do it, the fridge did it!

Revenind la trenduri si 2018: voi ce ati mai adauga pe lista de la Gartner? Si ce credeti despre A.I.?

NB: poza de aici